New pretty thing

The other day I woke up with the urge to go to Магазин Ключ and get me something pretty. And not just something, I wanted a rough long necklace to pair up with blazers and sneakers. So as always the wonderful lady in the store completely took me into a whirlpool of amazing handmade prettiness, but as I was a tight budget some of the things fell out of the choice pool, but then I saw it… I’m in love with the roughness, simplicity and edge of my new necklace. Sad but true I cannot remember the name of the artist, but I am definitely going to ask again. So here is the pretty, if you haven’t been to Магазин Ключ, it is in Sofia on Karnigradska and Tsar Asen streets.

20131024-213111.jpg
Миналия ден се събудих с огромното желание да отида е Магазин Ключ и да си купя нещо ново, прекрасно и леко грубо, което да отива на сако, дънки и кецове. Както винаги в малкото магазинче супер любезната дама ме зари с предложения, кое от кое по-чудесни. Тъй като бях на бюджет, някои от предложенията отпаднаха автоматично, но тогава видях чудесното ми герданче, което крещеше името ми. Дълго, грубовато, но простичко ръчно изработено и точно това, което исках. Много ми е тъжно, че не запомних името на автора но ще попитам следващия път като съм в Ключ. А ако вие ме сте ходили, горещо го препоръчвам! Намира се в София на ул Кърниградска и Цар Асен.

Leave a Reply

