За из път или продуктите, без които не мога

На последък всеки уикенд се случва нещо и потегляме нанякъде, за целта трябва да пакетирам лекичко и няма как да си взема всички гримове, лосиончета, шишенца и магически разтвори. Миналата седмица осъзнах, че всъщност взимам едни и същи неща, и тези неща са ми много любими и си ги ползвам всеки ден едни и същи. Реших да споделя, ей така информативно, защото обичам да чета такива статии в други блогове и като реша да си купя нещо, винаги търся повече инфо… така че се надявам да съм позезна.

20140307-175342.jpg

Сега едно, по едно, с кратко любовно обяснение защо толкова много ми харесват всички тези неща.

20140307-175351.jpg

1.NYX gel liner. Купих си го като бяхме в USofA зимата, ей така, защото винаги съм искала гел очна линия, защото обожавам очна линия, но течната, в какъвто и да е формат ми е невъзможна. Това мини бурканче се оказа, най-добре похарчените $5 ever! Нанася се лесно, трайно е и не се размазва. Чудо в мини-опаковка!

20140307-175359.jpg

2. Diorshow Iconic Overcurl. Diorshow е спиралата мечта! Заедно с тази на Artistry, са ми любимите две спирали на света. Тази пак е от зимното ни пътуване, защото в БГ съм си взимала спирала на Диор само веднъж и изсъхна след един месец и ме е страх да дам пак един куп пари, за нещо, което не знам до колко ще издържи. За момента Overcurl е страхотна. Не се лющи, не се размазва, дори може да спиш с нея и на сутринта е ок. Това последното съм го правила веднъж само, но все пак…

20140307-175406.jpg

3. Моливът за очи- Artistry. Имам алергия към моливи за очи и много рядко има такъв, който да не ме кара да проливам сълзи с часове. Така, че след като намерих този, приключих с експериментите.

20140307-175412.jpg

4. Alverde масло за коса с бадем и арган. Вече съм писала за тази магическа отвара, но този продукт е толкова добър и лесен за ползване, че е неизменна част от най-ползваните ми продукти. Дори напоследък съм оставила пяната настрана и ползвам само маслото. Къдриците са меки и лъскави, без да ми се изсушават краищата на косата. DM е мястото от където можете да си го купите, както и всичко на Alverde.

20140307-175419.jpg

5. Korres, балсам за устни с масло от мандарина. Korres са една от любинмите ми марки напоследък, дори подготвям специален  блог пост за тях, защото са едно чудесно откритие за почитателите на био и натуралната козметика. Та този балсам за устни ме спаси зимата, не е мазен, попива бързо и мирише на пролет.

20140307-180051.jpg

6. Bioderma Sebium Al Correcteur. Подарък ми е от Bioderma от представянето му и вече почти месец не съм спряла да го ползвам. Продуктът е в две части – зелен коректор, който се използва за прикриване на несъвършенствата и помага при възпъления, и течният крем, който попива много добре и матира кожата. Мирише много хубаво и се нанася лесно, защото е по-течен и не става на черти. Препоръчвам го за хора с по-мазна кожа с несъвършенства. Моята е такава и съм много доволна от действието на продукта.

20140307-175426.jpg

7. Catrice Skin Finish. Не мога без пудра и ексеприментирам с различни. Последното ми попадение е тази на Catrice. Само бях чела за марката и продуктите, но ги намерих в новата аптека на Витошка и реших да тествам. Пудрата е много готина и трайна. Най-ми харесва, че опаковката е много тънка и луксозна. Минусът е, че пудричката не идва с четчица или гъбичка, така, че трябва да си носите четка за пудра задълже.

20140307-180059.jpg

8. Mixa възстановяващ крем за ръце. Най-чудесният крем. Тежък е и много подхранващ, така че е чуден за зимата.

20140307-180106.jpg

9. Bioderma Sebium гел за измиване на лице. След като ползвах Sebium Al Correcteur за седмица и нещо, си закупих и гелчето за измиване от същата серия. Имаше промо по-голяма и по-малка опаковка в аптеката на Витошка и мини варианата е чуден за път. Самият продукт е невероятен, защото кара кожата да се чувства опъната, жизнена и мека, без да я омазнява. Момчето дори ми каза, че кожата ми е по-мека и пита какво правя, така че има ефект. 🙂

Това са нещицата, които си ползвам често. Тествали ли сте някои от тях? Мнения? Препоръки? Ще се радвам на обратна връзка 🙂

❤ Пет

2 comments

  1. Мила, Пет, от едно време ми е останало как ходехме в DM след работа 🙂 вчера попаднах на един много приятен магазин за козметика (в подлеза на Плиска) и исках да си купя червило с цвят на малини. От доста време търся и все не ми харесваха. Продавачката беше адски адекватна и ми предложи червило Catrice. Веднага беше одобрено – текстура: плътна, без да се маже по зъби и други неудобни места, цвят: отличен 7, издъпжливост: мега и цена: повече от достъпна 🙂

    hugs & kisses

  2. Много съм доволна и аз от марката. Catrice е определено добро откритие, а цените за качеството, което получаваме са чудесни! Не съм тествала още червилата, но със сигурност ще пробвам! Благодаря за коментара! хо

Leave a Reply

