Essence красоти

С риск да звуча помпозно… Много се радвам когато ме канят на блогърски събития! Радвам се, че има марки, които правят такива събития и съм безкрайно благодарна за вниманието и това че съм част от някои, но когато събитието е информативно, забавно, шарено, весело и идейно… тогава светът се превърща в едно по-добро място.

Събитието на Essence, на което имах честта да присъствам беше прекрасно и бе едно от най-чудесните ми блогърски преживявания!

Започвам с малко предистория – за мен Essence винаги са били тийн козметика, сравнително евтина и поради това, в главата ми се беше трайно настанила идеята, че не са особено качествени.

На събитието открих, че всички тези години съм грешила и то жестоко. Позволиха ни да пробваме всички продукти, които поискаме и ни гримираха и мога смело да кажа, че продуктите са разкошни (поне тези, които пробвах на себе си).

_MG_8556_MG_9720

_MG_9887

Дори открих нещо, което съм търсила с месеци наред – перфектнотo матово червило XXXL longlasting lipgloss matt effect, в два нюанса – soft nude и silky red. Препоръчвам с две ръце – нанася се лесно, мирише страхотно, сладко е на вкус, трайно е и не оставя следи. Само плюсове, мога да споделя! Единственият минус е, че може да имат още малко по-тъмно червено като нюанс.

essence matt xxxlДругата страхотна изненада за мен беше презентацията на новият Gel Nails at Home сет, който Essence предлагат и за които ни изнесоха презентация. Ще направя отделен блог пост за продуктите, тъй като са страхотни!

_MG_9841

Не мога да повярвам, че мога да си направя маникюр, който да трае повече от 24 часа на моите нокти. Това е нещо, за което си мечтая от години. Скоро подробности, но определено си заслужава!

И като всяко блогърско събитие, нямаше да е толкова фън ако ги нямаше Яна, Ади и Ана.

Ето една снимка, която е примерна на трите ни с Яна и Ади

_MG_9753_1

И всъщносът какви сме, когато никой не гледа selfie style. Знаем как да се забавляваме, когато около нас има гримове и шампанско.

essence bloggers

❤ Пет

4 comments

Leave a Reply

