Essence Gel Nails At Home

Започвам този пост с малко преистория за да разберете защо съм толкова щастлива и развълнувана…  На кратко – моите нокти не държат лак. Наистина. Не зависимо какъв е лакът – дали е OPI или Chanel или Flormar, или пък дали съм се лакирала сама или съм ходила на маникюр, на моите нокти лакът държи около 1 ден. А ако реша да си измия косата и по-малко.

Другото нещо, което моите нокти не позволяват е лакът им да изсъхне напълно. Давам пример – лакирам се привечер, лакът уж е изсъхнал, в момента, в който си легна и се събудя на другата сутрин маникюрът ми е на черти. Ужас!

А дори някога пробвах с ноктопластика и през ден нещо се лющеше и чупеше и трябваше да ходя на поправки. След много дадени пари и унищожени нокти, не съм пробвала втори път.

Не знам защо е така, различните маникюристки казват различни неща… но едно е сигурно, никога не съм имала перфектни лакирани нокти за повече от 3-4 часа през живота си.

Essence Gel Nails At Home промениха тази ми слабост! Не мога да повярвам, че сега мога да се лакирам и една седмица да не мисля, че лакът ми ще се олющи. Ето това е магическият сет:20140518-230903.jpg

Какво има в него:

Gel Nails At Home Cleanser
Gel Nails At Home  Primer
Gel Nails At Home Peel off Gel Base
Gel Nails At Home  Clear Gel Top Coat
Gel Nails At Home Led лампа 
20140518-230916.jpg

Целият комплект може да се закупи в Lily или в любимият ми DM! Струва около 60 лв, тъй като само лампата е около 40 лв.

Системата може да се използва с всеки лак, като е най-удобна за лакове с брокат, които са махат изключително трудно само с лакочистител.

Стъпките, как да се използва системата, както и мнения описват много подробно Нина и Теди.

Моите пет цента за системата са следните”

– много лесно се използва;

– наистина е траен маникюрът!

– може да се използва с какъвто и да е лак, което е чудесно.

Като негатив съм склонна да кажа, че след като обеля лакът, ноктите ми не са особено щастливи, но с малко грижа, масла и почивка се възстановяват много бързо.

20140518-230959.jpg

Моите съвети са:

– да внимавате да не намажете кожичките около ноктите, защото не е приятно.

– да слагате достатъчно гелче по върховете на ноктите.

– да изцеждате добре четката на top coat лакчето, за да не се напласти много дебел слой. Не е удобно и ноктите ви изглеждат по-неестествено, ако това се случи.

– може да усетите затопляне на ноктите, когато използвате лампата, но нищо страшно.

Сетът си заслужава! Особено за хора като мен, които не обичат да ходят да маникюр. Еднократната инвестиция ще се отплати със сигурност.

Отново благодаря на Essence и ги поздравявам за иновацията!

Пробвали ли сте системата? Споделете мнения 🙂

❤ Пет

4 comments

  1. Напълно съм съгласна с теб, че ефекта е много добър и разбира се минусът за мен е състоянието на ноктите ми след него. Обаче се чудя дали няма да е по щадящо ако вместо с отлепване не се опитаме да свалим гела с помоща на фолио, памук и ацетон:)
    Мерси за препратката 🙂

    1. Пробвах с лакочистител – ацетонен, неацетонен… не става. ако откриеш нещо сподели 🙂

Leave a Reply

