Предизвикателство или как да изглеждаме добре след лятната почивка

Лятото е сезон на почивка, на разпускане и на непретенциозност. Поне за мен.
Това лято ми се случиха много първи моменти…. за първи път спах на каравана, за първи път спах на хижа в планината, за първи път видях рилските езера и планинарствах. Както се вижда и в първите пъти непретенциозността и близостта до природата бяха доста водещи. За първи път реших да експериментирам и с грим само с 5 продукта. И въпреки, че съм си аз, може би с наближаването на 30те се опитвам да правя повече и повече неща извън зоната ми на комфорт. Да се развивам. Да се променям. Да се уча от нещата, които преживявам да поемам нови предизвикателства.
20140911-120129-43289458.jpg
В първите дни след лятото имам няколко такива. Започвам нова работа, което е страхотно, мотивиращо и зареждащо. Промяната е нещо наелектризиращо, макар и предизвикателно. Отрязах си косата, вече постнах снимки, но това също беше предизвикателство, което приех и стъпка, която ме изкара от остановения ми ред. Сега имам ново предизвикателство, от една от най-женските марки.
Avon и новите им продукти- спиралата Big & Daring и червилото Ultra Color Bold,  предизвикаха мен и още няколко страхотни дами да изглеждаме ослепително в първия работен ден след дългата ваканция, и тъй като това е точно в моята насока, нямаше как да не го приема и поне да се опитам да ви споделя какво ме кара да се чувствам добре в първите ми работни дни след лятото.
Работата ми позволява да изразявам собствения си стил, защото нямам униформа и не се налага да съм строго бизнес-делова. Естествено добрият вкус е задължителен.
Ето какво ме кара да се чувствам добре:
Аз съм фен на удобни обувки и есенните тенденции от тази година, много ме радват.
Обожавам макси поли и рокли. Дълга рокля, винаги ме кара да се чувствам като принцеса, дори в ежедневието.
Обичам layers. Жилетките ме карат да се чувствам удобно. А на последък експериментирам и със сака.  Класически шик.
Черното е моят цвят, дори през лятото.
20140911-120133-43293700.jpg
Относно гримът- получавала съм много въпроси какво е ОК и какво не е ОК за работа. Винаги трябва да се съобразяваме със ситуацията и да преценим за себе си с какво ни е комфортно на нас самите. Аз обичам по-натурална и лека визия за работа, но тъй като още сме в след-лятно настроение си позволявам малко блясък.
1
Бронзантът ми е най-добрият приятел през лятото, дава блясък и свежест на лицето и един допълнителен glam фактор, който никога не е излипен. Имам ново дуо от ELF – e.l.f. Studio Contouring Blush & Bronzing Powder, което е чудесно за след-лятно освежаване на тена.  avon big and daring

Колкото и клиширано да звучи, миглите са един от най-страхотните ми аксесоарии обичам когато са дълги,извити и черни. Новата спирала на AVON Big and Daring Volume Mascara дава точно такъв ефект. Четката й е огромна и много удобна, а формулата и обгръща всяка мигла и дава vah-vah-voom ефект.  Чудесна е!
За устните или много цвят или nude. Няма средно положение. В този случай с бронзант и жестоки мигли, предпочитам неутрални устни. Но ако реша да бъда по- умерена в останалите части, обичам цветно матово червило, което напоследък е хит!
И за да излезна тотално от зоната си на комфорт, реших за този пост да направим следработна фотосесия по пътя за вкъщи. Благодаря на чудесния ми Петър за търпението и снимките .  Публикувам тук само три, но на страницата във FB ще сложа още, ако ви е интересно, да видите не толкова позирани снимки 🙂

20140911-120131-43291219.jpg

Какво ви кара да се чувствате ослепително след лятната почивка?

Споделете с хаштаг #YouMakeItDaring във Facebook  и Instagram!

За да видите и останалите прекрасни дами поели предизвикателството, посетете FB страницата на AVON.

photo (2)

=== Love yourself!===

One comment

Leave a Reply

