Топ 10 под 10

От много време си мисля да направя този пост, защото обожавам да пазарувам качествени продукти на добри цени. Естествено от време на време си е гъдел да си купиш спирала за 40 лева или да дадеш 60 лв за крем за лице, но ако можем да пазаруваме добри продукти и да не си изпразваме портмонетата, защо не? Ще ви споделя моите 10 продукта, които са ми любими и често ползвани и са под 10 лева.

(Отварям скоба да кажа, че цените, които давам са главно от Ремедиум, Лили и ДМ, тъй като пазарувам най-често там. Линковете, които давам са към Фрамар, тъй като сайтът е чудесен за инфо, но са малко по-скъпи там. )

И така… започваме. top10under10 1

1. Himalaya  Ексфолиант за лице 7 лв. Това ми е скорошна септемврийска покупка и много ми харесва. Гелът измива отлично, сваля грима на лицето ми и екфолира много добре. Не го ползвам всеки ден, тъй като избягвам да ексфолирам дневно, но всеки път като го ползвам кожата ми е нежна и мекичка. Съдържа частици от кайсиеви ядки за ексфолиант. Нийм и лимон са антибактериалните съставки. Има и алое вера за подхранване и хидратиране. Няма сапун и принципно може да се ползва ежедневно. За цената си е невероятен!

2. Himalaya Маска за лице с нийм 6 лв. Споделих във фенстраницата миналата седмица камофлажни снимки с тази маска. Много ми харесва! Има някаква магия в този продукт и смесицата на нийм, хума и куркума, все едно изсмуква всичките гадости от кожата ми. Аз имам сравнително мазна кожа и обичам дълбокопочистващи продукти като този. !!!Много е силен, така че хора с нормална или суха кожа, много внимавайте!!! И тъй като е толкова силен, от опит разбрах, че не трябва да се прекалява. Ако го ползвате, не го оставяйте дълго на лицето, до пълно изсъхване и не го ползвайте по-често от един-два пъти в седмицата. Трябваше да напиша всички тези неща, защото не всички кожи са еднакви. За мазна и склонна към омазняване кожа тази маска е чуден зелен елексир.

3. Sensodyne Паста за зъби  5 лв. Имам чувстрителни зъби и Sendonyne е единствената паста, която ползвам в последните 5-6 години, редувам ги всички видове и най-често купувам тази, която е на промоция. Наистина действа!

4. Le Petit Marelliais Маска за коса с масло от ший и мед 8 лв. Тази маска е невероятна! Почти толкова добра, колкото Macadamia Oil  e, но на части от цената. Мирише страхотно, икономична е и прави косата мека, нежна и жива.

5. Nivea Deo Roll On Stress Protect 6 лв. Историята ми с дезодоранти е дълга и сложна. Единственият, който ме предпазваше от потене и зловоние беше  Secret и с години ползвах само него, за жалост тук в БГ го няма и от както съм тук моля всички хора връщащи се от САЩ да ми носят дезодоранти. За щастие открих ролоните на  Nivea и те са чудесни! Този е нов и мирише невероятно! Ако имате проблеми с други дезодоранти определно го пробвайте!

6. Lilly Oil Based лакочистител (цената зависи от размера, най-малкия е около 1 лв) Това малко зелено чудо го открих съвсем случайно и мога да кажа, че повече няма да си купя друг лакочистител. Базиран е на масла и не изсушава ноктите, маха дори най-тъмния и упорит лак и мирише чудесно. Не знам дали само аз харесвам как мирише… но наистина, това е лакочистителят!

7. Essence All About …. Nude сенки за очи, 6 цвята 8 лв. Тази палитра беше в goodie bag-ът след онова невероятно събитие на Essence и от април месец насам я употребявам всеки ден. Всички цветове са много пигментирани и лесни за нанасяне и блендиране. Както се вижда и от снимката матовото розово горе в средата ми е най-любимия цвят и го използвам за основа много често. Останалите цветове са блестящи и разкошни за лек, натурален грим. Най-първият цвят в палитрата може да се използва и за хайлайт. Ако я нямате, определено си заслужава 8те лева!

top10under10 3top10under10 4

8. Essence молив за устни 2 лв. (08 Red Blush номер 4 на снимката долу и 06 Satin Mauve номер 3 на снимката долу) Това са първите моливи за устни в живота ми. Много са готини, защото са мекички и могат да се използват като матово червило, освен за очертаване. Розовият е перфектен за грим ала Kylie Jenner (аз и за това си го купих, да си кажа под секрет, хихи).

top10under10 59. Essence The Lash Curler спирала за обем и извити мигли 7 лв. Изненадващо добра спирала! За цената си е велика! Прави миглите обемни и извити. Четката и е голяма и с косъм, а не пластмасова, като останалите спирали за обем. И капачката се върти, нали е за извити мигли 🙂  Единствената ми забележка е, че към края на деня започва да флейква лекичко.

10. Golden Rose Velvet Matte Lipstick 4 лв.(02 номер 2 на снимката долу и 20 номер 1 на снимката долу) От тези червила искам всички цветове! Безумни са! Трайни са, страхотно пигментирани, много матови. Малко изсушават устните, за това ако имате по-сухи устни използвайте балсам за устни преди нанасяне. Червеното (20) е най-перфектното есенно червено, не много ярко, с лек винен отенък, а и прави зъбите да изглеждат много бели. Розовото е супер модерното за сезона матово розово-пепел от рози. Мисля да инвестирам в още цветове, защото за 4 лева за червило, което е толкова трайно просто си заслужава, а и мат е хитът на сезона, нали? 🙂
top10under10 2
Вярвате ли, че по-достъпни продукти могат да бъдат с качество, като по-скъпите продукти?

Пробвали ли сте някои от моите любимци? Какво мислите?

photo (2)

=== Love yourself!===

15 comments

  1. Имаш страхотни любимци на наистина добро цени! Пастата за зъби е и мой любимец, точно поради чувствителността на зъбите ми. Хвърлила съм око на матовото червило на Golden Rose, но имам толкова много, че все го отлагам, хахх. Много приятен пост :))

    1. Много благодаря за милите думи 🙂
      Пробвай червилото, определено си заслужава! Пиши ми дали ти харесва, ако наистина го тестваш 🙂

      Хубав и слънчев ден!!
      пп

  2. Харесах си няколко неща, които със сигурност ще пробвам 🙂 Ама голямо удоволствие да чета сутрин с кафето нещо новичко от теб 🙂

  3. Маската за коса на първо място! В момента ползвам една мноо хубава, испанска с арганово масло но цената и е 60 лв…ако намеря заместител на по ниска цена ще съм много много доволна! Също така лакочистителя – силната миризма на ацетон, която имат повечето добре почистващи лакочистители доста ме дразни 🙂 Ще разгледам ексфолиантите на Хималая, въпреки че съм с много суха кожа и си мия лицето само с олио за измиване, но веднъж на 10тина дни бих могла да го ползвам, ако е с по фини частички 🙂 :*

    1. За маската, тествай! Тя е за суха коса принципно, но до колкото знам и останалите им маски от серията са добри.
      Лакочистителят е безумен! Няма по-добър, наистина!
      Внимавай с ексфолианта, а маската недей, щом си със суха кожа.
      Пиши ми като ги тестваш как ти се отразяват, защото всичко е много индивидуално 🙂

  4. Сенките наистина са с много красиви цветове! Много полезна статия, бих пробвала маската за коса 🙂

  5. тъкмо съм си набелязала някой от тези неща и сега след статията,ще се купува ,купуваааа 🙂 ще пиша след проба 🙂

  6. Супер полезен пост! Аз по принцип съм много скептична към козметика на ниска цена и много често предпочитам да не ползвам нещо, отколкото да е евтино. Преди време съм имала инциденти 1-2 пъти с евтина козметика и като видя си обръщам главата. Много познати обаче имат отлични резултати без да “изкачат” от джобовете и вярвам, както ти казваш, че всичко е много индивидуално. Мисля, че лакочистителят и маската за коса ще ги пробвам 🙂 Там няма много какво да се сбърка 🙂 И все пак на твоя отговорност 🙂 🙂 Хои хи!
    Кажи някое почистващо за грим на добра цена – по-точно за очен грим ме интересува 🙂 Като не обичам да е кремообразно; по-скоро с водна консистенция 🙂
    Благодаря ти за страхотната статия! Вили

    1. Мила Вили, благодаря ти за прекрасните думи 🙂
      И аз съм като теб, но напоседък има какво да се тества и съм по смела, като не трябва да се дадат 40 лв за мицеларна вода. Има и разочарования, но за тях в отделен пост 🙂

      Аз ползвах много готин двуфазен make up remover на Artistry (те са през Amway) който препоръчвам с две ръце!
      От скоро съм на мицеларна вода само и тествам различни, но нищо не маха грима така.

      1. И аз съм не мицеларна вода, при една идея по-тежък грим и… не се получава както трябва. Ще чакам да направиш някое откритие в тази насока 🙂 Поздрав!

  7. Страхотен пост! Хареса ми че не си включила продукти само от декоративната козметика. Палитрата на Есенс изглежда доста добре и ще я потърся из дрогериите 🙂

Leave a Reply

