November Favourites

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

1. Bioderma Sebium Global

Този крем го ползвам вече повече от месец всяка вечер с надеждата, че кожата ми ще стане като на Никол Кидман, но явно генетично не ми е заложено да имам кожа без пори и несъвършенства. С ръка на сърцето обаче казвам, че белезите и хиперпигментацията, която имах избледня и кожата ми е по-гладка. Така че, тази класика в грижата за кожата ще бъде закупена отново. Единствения минус, който аз имам е, че леко щипе. Не знам дали съм единствена с това наблюдение и ще се радвам да споделите.

2. La Roche-Posay Hydreane BB Cream

Този  ББ крем го преоткрих след като застудя, тъй като е по-плътна формула. Напоследък съм се отдала главно на ББ крем и съм захвърлила тежките фон дьо тени и този беше много обичан през Ноември.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA3. NYX concealer in a jar

Много приятен корекрор, особено за тъмните кръгове под очите, които напоследък ме мъчат. Нанася се много лесно с пръст или четка, не потъва в линиите под очите и не се размазва.

4. ELF Baked eyeshadow pallette NYC

Когато не съм на вълна матови сенки, използвам тези, които нанесени мокри изглеждат като течен метал на клепача. Тъй като са печени, ако не се намокрят не са особено пигментни и могат да се използват като лек нюанс. Особено ми харесват металните цветове.

5. Soap and Glory One Heck of a Blot

Това е една разкошна пудра за матиране. Дори без никакъв друг продукт отдолу прави кожата кадифена. А опаковката е разко Тотално си заслужава!

6. Givenchy – Lady Pulp Lip Lacquer # 701 Lady Beige

Това ми беше джакпота от разпродажбата на Beauty Shop и е разкошен матов глос. Нещо Pulp частта ми се губи, тъй като няма обичайносто действие на plumping продуктите, които съм ползвала. Но като цяло цветът е много есенен, не изсушава устните и е траен. 3 в 1!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

7. Essence Gel Eyeliner

Много ми харесва, че е гел под формата на молив. Водоустойчив е, което го прави страхотен за очертаване от вътрешната част на окото. Много е черен и плътен, но ако се попрекали с очертаването ми се е случвало да се разтече лекичко.

8. Essence Liquid waterproof eyeliner

Това ми е любимият eyeliner и вече съм на втора опаковка. Много често ме питат с каква очна линия се започва, когато нямаш опит. Моят отговор от както открих този е – ето тази. Препоръчвала съм я неколкократно. Супер лесно се нанася, матово черна е, не се размазва лесно и да, казах ли … супер лесно се нанася!

9. ELF Studio Flawless Concealer Brush

Тази четка е прекрасна за коректора на NYX, а и за почти всички останали, които ползвам.

10.Urban Decay Perversion Mascara

Купих си я още като излезе през лятото, но самата формула ми беше много течна, сега след като леко поизсъхна тази спирала прави чудеса, дори и без праймъра.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 photo (2)

*Снимките са мои направени с Olympus PEN Lite E-PL7, който тествам в момента

5 comments

  1. Страхотни любимци! Аз съм изхабила не една или две опаковки от Sebium Global, но никога не съм усещала щипане. Може кожата ти да реагира към някоя от съставките 🙂

Leave a Reply

