My five: Music

 I am starting with a little rubric in the blog to share top 5 of my favourites in different categories. I think it is a good way to show what I like, what works for me and to put myself out there a bit more. I am starting with music, as it is the continuous soundtrack of my life. My tastes are pretty eclectic, but mainly pop, I like saying that my taste is so commercial that I can predict a billboard top 10 track from first listen. So here are top 5 songs and videos that have been on rerun on my iphone and Spotify list. I hope you enjoy them as well!

===

 Започвам малка нова рубрика с топ 5 неща, които ми харесват в различни категории. Мисля, че това е добър начин да споделя какво работи за мен, какво ми допада и да разберете повече за мен. Започвам с музика, защото си имам продължителен и непрекъснат саундтрак на живота. Музикалните ми вкусове са доста спорадични и еклектични, но най-вече обичам поп. До такава степен ми харесва комерс, че мога да предвкуся дали някоя песен ще влезе в топ 10 na Billboard от първо слушане. И така… ето топ пет парчета с видеа, които ми се въртят непрекъснато на телефона и на Spotify, надявам се ви харесат и на вас!

Sia – Elsatic Heart

 

Hozier – Take Me To Church

 

Mark Ronson – Uptown Funk ft. Bruno Mars

 

Ed Sheeran – Thinking Out Loud

 

BANKS – Beggin For Thread

blog signature

3 comments

  1. На Banks целият албум Goddess ми се върти постоянно в Spotify, както и всички възможни издавани и неиздавани песни на The Weeknd (това момче просто има уникален мек и чувствен глас) 🙂

Leave a Reply

